VTA-akselistot

VTA:n lisäakselistot ovat lehti- tai ilmajousitettuja 17,5"...22,5" ykkös- tai paripyörillä olevia rumpu- tai levyjarrullisia akseleita. VTA:n käyttämät ohjausjärjestelmät ovat ei ohjaavia, mekaanisesti (rungon ala- tai yläpuolisilla tangoilla) ohjattuja, hydraulisesti ohjattuja tai sähköhydraulisesti ohjattuja. Sallitut akselimassat ovat 5,4...13 tonnia riippuen rakenteesta. VTA:lla on LRQA:n myöntämä ISO9001 sertifikaatti laatujohtamisjärjestelmälle.

2-akselinen perusauto voidaan muuttaa 3-akseliseksi lisäämällä ei ohjaava, mekaanisesti ohjattu tai sähköhydraulisesti ohjattu lisäakseli vetoakselin eteen tai taaks...
3-akselinen perusauto voidaan muuttaa 4-akseliseksi lisäämällä mekaanisesti ohjattu 2.etuakseli etuakselin taakse. Vastaavasti taka-akseliksi voidaan lisätä ei ohjaava, m...
5.akselisista autoista on kaksi perusversiota - 1.+ 2. + 3. akseli ovat ohjaavia - 1.+ 2. + 5. akseli ovat ohjaavia 3- tai 4-akselinen perusauto voidaan muuttaa 5-akseliseksi lisäämä...
4-akselinen perusauto 8x4 tai 8x6 voidaan muuttaa 6-akseliseksi lisäämällä kaksi sähköhydraulisesti ohjattua lisäakselia vetoakselin eteen ja taakse. Lisäa...

© VTA Tekniikka

REALLY?